Titre du document

Learning from each other: practitioners in school–based support for children with language and communication needs

Lien vers le document
Nom du corpus

Ortho

Auteur(s)
  • Carol Miller
Affiliation(s)
  • University of Birminghamc.j.miller@bham.ac.uk
Langue(s) du document
Anglais
Revue

Support for Learning

Éditeur
Wiley
Année de publication
2002
Type de publication
Journal
Type de document
Article
Résumé

In this article Carol Miller describes a small–scale project in which speech and language therapists worked alongside teachers and assistants to support children in schools. Outcomes are discussed in terms of activities undertaken and the professional learning experienced by the practitioners who worked together.

Catégories Scopus
  • 1 - Social Sciences ; 2 - Social Sciences ; 3 - Education
Catégories INIST
  • 1 - sciences humaines et sociales
Score qualité du texte
6.581
Version PDF
1.3
Présence de XML structuré
Non
Identifiant ISTEX
4A06E31C89474E401C511397C89C065EF4290998
Nom du fichier dans la ressource
ortho-ang_0437
ark:/67375/WNG-QTK7SN2X-5
Powered by Lodex 9.8.2