Titre du document

Short‐term projects: the Standards Fund and collaboration between speech and language therapists and teachers

Lien vers le document
Nom du corpus

Ortho

Auteur(s)
  • Jannet A. Wright
  • Myra Kersner
Langue(s) du document
Anglais
Revue

Support for Learning

Éditeur
Wiley
Année de publication
2004
Type de publication
Journal
Type de document
Article
Résumé

As a strategy in education, short termism has been much criticised. In this article Jannet Wright and Myra Kersner consider the effects of short‐term projects in relation to their own area of expertise in speech and language therapy. While they find such projects encourage creativity they also identify some serious limitations.

Catégories Scopus
  • 1 - Social Sciences ; 2 - Social Sciences ; 3 - Education
Catégories INIST
  • 1 - sciences humaines et sociales ; 2 - prehistoire et protohistoire
Score qualité du texte
6.132
Version PDF
1.3
Présence de XML structuré
Non
Identifiant ISTEX
D96EC768E49301D581269990B3E139D1178BFF6D
Nom du fichier dans la ressource
ortho-ang_0294
ark:/67375/WNG-QB577G81-6
Powered by Lodex 9.8.2