Titre du document

Teachers and Speech and Language Therapists Working with Children with Physical Disabilities: Implications for Inclusive Education

Lien vers le document
Nom du corpus

Ortho

Auteur(s)
  • Jannet A. Wright 1
  • Myra Kersner 1
Affiliation(s)
  • University College London
Langue(s) du document
Anglais
Revue

British Journal of Special Education

Éditeur
Wiley
Année de publication
1999
Type de publication
Journal
Type de document
Article
Résumé

Jannet A. Wright and Myra Kersner, senior lecturers in the Department of Human Communication Science, University College London, consider the practical implications of recent policies for teachers and speech and language therapists working together in inclusive settings. Their conclusions complement McCartney's ideas in the previous article.

Catégories Science-Metrix
  • 1 - economic & social sciences ; 2 - social sciences ; 3 - education
Catégories Scopus
  • 1 - Social Sciences ; 2 - Psychology ; 3 - Developmental and Educational Psychology
  • 1 - Social Sciences ; 2 - Social Sciences ; 3 - Education
Catégories INIST
  • 1 - sciences humaines et sociales ; 2 - sociologie
Score qualité du texte
5.825
Version PDF
1.2
Présence de XML structuré
Non
Identifiant ISTEX
2AB585A7161DBE289A3D734F62628C04EE12633B
Nom du fichier dans la ressource
ortho-ang_0219
ark:/67375/WNG-DDXB7665-W
Powered by Lodex 9.8.2