Titre du document

Teachers and speech and language therapists: a shared framework

Lien vers le document
Nom du corpus

Ortho

Auteur(s)
  • Carol Miller
Affiliation(s)
  • School of Education, University of Birmingham, UK
Langue(s) du document
Anglais
Revue

British Journal of Special Education

Éditeur
Wiley
Année de publication
1999
Type de publication
Journal
Type de document
Article
Résumé

Carol Miller, a speech and language therapist in the School of Education at The University of Birmingham, identifies the different perspectives of speech and language therapists and teachers in looking at language and language difficulties and suggests that they can be combined to ensure a morecollaborative language practice.

Catégories Science-Metrix
  • 1 - economic & social sciences ; 2 - social sciences ; 3 - education
Catégories Scopus
  • 1 - Social Sciences ; 2 - Psychology ; 3 - Developmental and Educational Psychology
  • 1 - Social Sciences ; 2 - Social Sciences ; 3 - Education
Catégories INIST
  • 1 - sciences humaines et sociales
Score qualité du texte
6.62
Version PDF
1.2
Présence de XML structuré
Non
Identifiant ISTEX
6CD2BEE649716D9B0818A0CA7548B2F367C522EB
Nom du fichier dans la ressource
ortho-ang_0043
ark:/67375/WNG-4DX253X5-1
Powered by Lodex 9.8.2